در حال کار . . .
لطفا صبر کنید

یک و بیست نیوز

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

حزب الله: وارد مرحله نبردِ حسابِ باز شده‌ایم

موضوعی: سیاسی

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان دیروز با بیان اینکه در نبرد با رژیم صهیونیستی «مرحله جدیدی شروع شده است» تاکید کرد که نوع پاسخ حزب‌الله به ترور فرمانده شهید «ابراهیم عقیل» مشخص نخواهد بود.

به گزارش یک و بیست نیوز،«نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، در مراسم تشییع فرمانده شهید «ابراهیم عقیل» در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد که به همراه ۱۵ تن دیگر از نیروهای حزب‌الله و یک غیرنظامی در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید. نعیم قاسم گفت: «شهید عقیل، شهید عالی‌ترین میادین نبرد، شهید قدس و فلسطین است که مجاهدان مقاومت راهش را ادامه خواهند داد، شهدایی که در سالروز میلاد پیامبر اکرمA به شهادت رسیدند، وحدت امت اسلامی را نهادینه کردند.» قاسم تصریح کرد: «مقاومت لبنان برای مقابله با همه احتمالات نظامی آماده است. هرگز نوع پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را مشخص نخواهیم کرد، وارد مرحله جدیدی به نام نبردِ حسابِ باز شده‌ایم. شب گذشته اولین سری از این حساب انجام شد و ۳ فروند موشک به منطقه حیفا رسید و به اهداف نظامی آن اصابت کرد.»

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی ۳ جنایت جنگی دردناک در لبنان مرتکب شد که بالاترین درجه توحش است. این رژیم می‌خواست در قتل‌عام به وسیله انفجار دستگاه‌های ارتباطی پیجر، ۵۰۰۰ تن را بکشد اما نتوانست. رژیم اشغالگر با حمله به فرماندهان رضوان قصد داشت مقاومت را فلج و جبهه پشتیبانی از غزه را متوقف کند اما نیروهای مقاومت اجازه ندادند. مجروحان این انفجارها به خانواده‌های خود اطمینان دادند که به میدان نبرد برمی‌گردند.»