در حال کار . . .
لطفا صبر کنید

یک و بیست نیوز

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳

روایت قهرمان پارالمپیک از دیدار با رهبری؛ همه چیز برایم هیجان‌انگیز بود

موضوعی: اجتماعی

قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس درباره دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با رهبر انقلاب گفت: دیدار با مقام معظم رهبری همیشه برای من حال و هوای خاصی داشته است، انگار چهار سال به چهار سال تلاش می‌کنم تا این لحظه دیدار برسد‌.

به گزارش یک و بیست نیوز، قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس درباره دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با رهبر انقلاب گفت: دیدار با مقام معظم رهبری همیشه برای من حال و هوای خاصی داشته است، انگار چهار سال به چهار سال تلاش می‌کنم تا این لحظه دیدار برسد‌.

روح‌الله رستمی،‌ قهرمان پاراوزنه‌برداری ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس درباره دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با رهبر انقلاب به فارس گفت: این دیدار همه چیزش برایم عجیب و هیجان‌انگیز بود. دیدار با مقام معظم رهبری همیشه برای من حال و هوای خاصی داشته است؛ انگار چهار سال به چهار سال تلاش می‌کنم تا این لحظه دیدار برسد و لبخند رضایت را روی چهره نورانی حضرت عشق ببینم. آن وقت تمام رنج‌ها و خستگی‌ها و ناملایمتی‌ها را فراموش کنم و یک نفس راحت بکشم و با خودم بگویم آه سرانجام این مأموریت هم با موفقیت گذشت.

رستمی ادامه داد: خیلی خوشحال شدم که بار دیگر می‌توانم آقا را از نزدیک ببینم.

وی بیان داشت: آمدم فدراسیون و به من گفتند که یکی از سخنرانان جلسه سرماخورده و تو باید به‌ جای او سخنرانی کنی.

قهرمان پارالمپیک پاریس گفت: من پیش ‌از این سابقه سخنرانی در حضور شهید جمهور را در مراسم تجلیل از قهرمانان داشتم ولی همیشه از صحبت‌کردن در مقابل رهبری ناتوان بودم و همیشه گلویم خشک می‌شد و تا می‌خواستم در محضر آقا صحبت کنم صدایم درنمی‌آمد. ولی دیروز معجزه شد و چند کلامی هرچند کوتاه توانستم ارادتم را به ایشان ابراز کنم و در آخر از آقا خواستم که انگشتری به نشان تبرک و یادگار به پدر و مادرم هدیه کنند.

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان ابراز داشت: ایشان هم دو انگشتر هدیه کردند و فرمودند به پدر و مادر سلام برسانید.

رستمی درباره رکوردشکنی در بازی‌های پارالمپیک عنوان کرد: شرایط مسابقه مثل همیشه پر فشار بود و من باید وزنه‌های خودم را می‌زدم و کاری با حریفان نداشتم.

وی گفت: از اول شروع مسابقه بر کار خودم تمرکز کردم و سعی داشتم بهترین خودم باشم. کادر فنی هم با تسلط بر کار خودش سعی داشت بهترین وزنه‌های ممکن را بگیرد که همین هم اتفاق افتاد.